EllenGhana.reismee.nl

Eindelijk is de vlucht geboekt!

Hallo Allemaal

Dit voelt wel een beetje raar om deze weblog weer te schrijven.
Maar het avontuur gaat weer beginnen.
Ik liep al een hele tijd met t plan om terug te gaan naar Ghana omdat ik het nieuwe weeshuis erg graag wil zien! en natuurlijk de kinderen en het gezin ook, en om lekker van Ghana te kunnen genieten.
Nu is het eindelijk zover, gisteren heb ik mijn vlucht geboekt.
Ik van van 27 oktober tot 21 november weer terug naar Ghana.
De tijd is helaas niet zo lang omdat ik daarna gewoon weer een keer aan tw erk moet!
Maar tijd genoeg om te zien wat ik daar weer wil zien!
Ik dacht dit meld ik hier eventjes zodat de mensen die het leuk vinden en me willen volgen dit ook kunnen doen. De volgende berichtjes komen waarschijnlijk wel pas over een flinke tijd omdat het toch nog eventjes duurt voordat ik ga

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!
Ben nog wel van plan om de aankomende maanden een beetje geld int e zamelen voor het weeshuis in Nabari! ondertussen is er erg veel gedaan maar de kinderen hebben nog steeds vaak honger dus een maandje eten is geen overbodige luxe.
Dus als iemand goede ideeen heeft hoe ik dit kan gaan doen of iets wil bijdragen dan hoor ik t graag.