EllenGhana.reismee.nl

Weer terug in het saaie Nederland.

Het duurde even maar nu eindelijk een berichtje vanuit Nederland.
Ik ben woensdag om 10 over 10 Ghanese tijd terug naar Nederland gevlogen en we landen om 5 voor half 6 Nederlandse tijd op schiphol.. wat dus 25 minuten te vroeg was! Wow dat had ik niet verwacht want op tijd of te vroeg kennen ze in Ghana niet...

Toen mijn koffers gaan halen.. deze lagen al zo snel op de band! echt heel erg raar!
Toen door de douane... Maar er was nog niemand:( maja al mijn fans kwamen al snel aanlopen met een groot spandoek : Welkom thuis Obruni.
Heel leuk dus!:D

Toen met zijn alle een lekker croissantje gegeten op schiphol, hmmmm daar had ik zin in!
En toen was het tijd op naar buiten te gaan, brrrrr wat was het koud! maar het viel me nog wel mee! had me er denk ik op ingesteld ofzo!
Toen naar huis in de spits... achja het duurde wat langer maja ik heb nu toch zo veel geduld gekregen nu in Ghana!
Toen kwamen thuis binnen, dat was me toch raar!
Ik vond alles zo kil en schoon en saai! de Ghanese Chaos en kleur misten echt!
Deze eerste dag was ook erg raar, ik miste Ghana toch wel een beetje....
Al was ik wel heel blij iedereen te zien maar het is gewoon heel erg ongewend ofzo! en dat zelfs al naar 2 maanden , wel raar!j
Donderdag heb ik meteen al mijn souveniers ingepakt, zodat ik deze snel een keer kon afgeven!
Maar wat wel super was, was dat vrijdag heeeeerlijk het zonnetje scheen en ik gewoon op het terras heb kunnen zitten! dat was wel een goed begin! al moest ik me wel dik aankleden maar het wasniet de hele dag regen ofzo.. dat zou minder leuk zijn geweest!

Vrijdag avond ben ik gezellig bij mijn opa en oma op bezoek geweest..
Maar hier moestenw e al heel snel weg , wat ik wel een beetje vreemd vond...
Toen kwam ik thuis aan en waren onze gordijnen dicht ( dat is nooit!!)
Dat vond ik toch zo gek!
Kom ik binnen... is alles versierd en zaten al mijn vriendinnen er!!
Zo super leuk!! Hadden 2 vriendinnenv an mij een soort van supriseparty georganiseerd en ik had gewoon echt niks ind e gaten gehad!! Echt super leuk! (dankje nog he meide!)
Dus nu hebik iedereen alweer gezien en mijn fotos laten zien! heb ik dat ook weer gehad,
haha! hoef ik nie tiedereen een voor een de fotos te laten zien, was best handig!

Verder ga ik nu lekker genieten van het thuis zijn en van het zonnetje!
En dinsdag moet er toch een beetje carnaval worden gevierd... kan toch niet zonder hoor! haha!
Het is heerlijk om weer thuis te zijn maar wat ik zeker weet , is dat ik als het mogelijk is ik zeker een keer terug ga naar Ghana! al iis het alleen om mijn host familie te bezoeken en weer het land te zien! Want ik had hier toch zeker een band mee opgebouwd, en voelde me nu ook thuis in het land! Dussss ik kan weer beginnen met sparen! haha
Maar nu eerst weer eens aan het werk en dan zien we wel weer verder!j

Alle mensen die mij gevolgd hebben , dankjewel voor jullie leuke berichtjes!
Ik vond het heel erg leuk om te lezen allemaal!

Liefs en knuffels, Ellen

Trouwens ik zet er nog wat laatste fotos op! dus voor mensen die het interessant vinden...

Reacties

Reacties

Rick

heej ellen

mischi
en zie ik je dan dinsdag nog wel bij de kroegentocht he ;)
zaterdag ook al ff gezien he ma nog naar de mertzitting geweest ?
en al weer helemaal gewendt aan nederland ?

xx

Lieke

hee ell!!
fijn dat jij weer goed en veilig in ned bent aangekomen! en dat je meteen een zonnetje op een terras heb gehad.. misch dat jij hem dan stiekem toch in je koffer heb mee genomen?! haha en heb je je toch over weten te halen voor de carnaval.. hahaheeft het toch geholpen dat je pippi pakje klaar lag.. ik had memuna nog aan de telefoon gister.. ze had jou proberen te bellen maar je nr deed het niet.. ik dacht ik zeg het even;) Ik blijf nog even van de warmte hier genieten.. en tot in ned!
Xxxx

Silvia

Graag gedaan meid, was een leuke verrassing he hihih kusjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active