EllenGhana.reismee.nl

Laatste bericht vanuit Ghana.

Woow nu zit het er echt bijna op!

Over 3 kwartier pak ik de taxi naar het vliegveld en dan ga ik weg in het mooie Ghana..
Dit voelt nu wel heel erg vreemd en ik weet ook niet zo goed of ik het nu leuk vind of niet..
Maar wat ik zeker wel weet is dat ik hier ooit terug ga komen!
Ik heb hier echt een super tijd gehad al had ik ook wel moeilijke momenten maar al met al was het een super erv aring!
En natuurlijk wil ik graag het nieuwe weeshuis van Nabari zien..

Noujaa mijn laatste dagen in Ghana waren niet zo spectaculair, van de zon genoten aan het zwembad gisteren en ik ben smen met Kirsten naar de Accra Mall gweest, dit is een soort luxe winkelscentrum voor blanken en rijke ghanezen, heeel erg vreemd om dat te zien ech tnet als in nl.... maar wel leuk om ook eens te zien.
Vandaag heb ik nog wat door Accra rondgelopen en wat laatste souveniers gekocht...
En net lekker gedouched en mijn lange broek aangetrokken en dik fleecevest ingepakt..
Brrrrr wat ga ik het koud hebben morgen!
Maaarrrjaa dat went ook wel weer!

Nou lieve mensen ik ga jullie allemaal snel weer in het echt zien en dan horen jullie al mijn verhalen wel weer!


Dikke kus en Knuffel, Ellen

Reacties

Reacties

Marina

Ellen, ik wens je n heel goede vlucht en dat je weer heelhuids thuiskomt!!

chiel

tot over een aantal uur! Maar dit leest je vast pas in nl! Haha x

Louise

Hoi Ellen
Bedankt dat ik mee mocht reizen naar Ghana
Ik heb genoten van je foto's en verhalen
Hele fijn vlucht en ik spreek je beslist gauw, want er is werk genoeg bij ons
Gr Louise

tadd

http://google.com
[url=http://google.com] http://google.com [/url]

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active