EllenGhana.reismee.nl

Nabari childcare en het gastgezin!

ik met een olifant

Reacties

Reacties

eline

super vet!

chiel

sow wat ben je bruin!!!!! :P

Silvia

wow!!,,dat is een mooie foto, marijke zal jaloers zijn hihihi
Jij bent bruin !!!!!! pff ben jaloers

Marijke

eey Ellen,
@silvia heeft gelijk!
Ik ben echt jaloers..
Wauw! en dan op die afstand...
Lijkt net gefotoshopt.
Superrrrr

Elly

Super foto! En wat ben jij bruin zeg, durf dadelijk niet meer naast je te lopen hoor :P

Annemie

wat een leuke foto's en inderdaad komt mij die jurk me bekend voor. De kleuren steken mooi af op zo'n donkere huid. Geniet van alle kleine leuke dingen meid en we zien je berichten weer met veel nieuwsgieringheid tegemoet.
Groetjes de buurtjes

Rick K

kei mooi die foto zijn die olifanten niet eng nou der geen hek voor zit haha
ma jij bent echt veel te bruin ben je toch een keer bruiner dan mij :P
en volgens mij ben je echt al helemaal gewend daar he

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active